Atentie!

*Continutul de pe acest site reprezinta parerea personala a autorului cu privire la setul de arome descrise.

Toate parfumurile FM sunt produse originale FM, produse de Perfand (langa Wroclaw, Polonia), pe baza unor compozitii de parfumare create de cel mai mare si mai respectat producator de parfumuri din lume – Drom Fragrances (Munchen, Germania), comercializate de firma poloneza FM Group World (by Federico Mahora), prezenta pe toate continentele lumii, iar orice asemenare sau similitudine nu reprezinta o incalcare a drepturilor comerciale sau a marcilor deja cunoscute.

Majoritatea aromelor propuse sunt in special arome de lux, ultra-moderne, in mare parte anuntate pe piata in ultimii ani, si au ca si atuu un pret deosebit de competitiv pe piata pentru gama de parfumuri de inalta tinuta, am ales sa va oferim cel mai bun pret raportat la calitatea oferita.

FM ofera una dintre cele mai largi palete olfactive cunoscute in prezent, la preturi fara concurenta, cu o concentratie inalta de parfum (de pana la 20%).

Totodata FM ofera nu numai produse de succes (parfumuri, produse cosmetice, produse de curatenie, produse promotionale, sortimente selectionate de cafea), ci si o afacere de succes, in care nu este nevoie de investitie initiala.

Lista actualizata a produselor comercializate si a preturilor aferente se poate consulta online, prin intermediul cataloagelor afisate pe site-ul oficial http://parfumfm.ro/.

Va las in compania fiecarei arome, pentru a intra in atmosfera ei, si a o gasi pe cea care vi se potriveste cu adevarat.

Puteti lasa comentarii, daca vreun anumit produs v-a starnit interesul, daca aveti ceva de spus despre el, si daca doriti sa il cumparati sau sa deveniti distribuitor.

vineri, 1 octombrie 2010

Bun venit în lumea parfumurilor!

Neîndoielnic, pafumul este trena personalităţii unui om, haina aceea ce o îmbrăcăm invizibil şi care ne însoţeşte fidel în toate încercările şi năzuinţele noastre spre succes.
O osmotecă este ca un templu al simţurilor. Emoţii din toate părţile, din toate sticluţele şi mostrele vin să vă convingă că ea e aleasa, fiecare prin metodele sale de cucerire.
Uneori, există şi momente mai grele în viaţă, atunci când nut e poţi hotărî ce să alegi, când eşti vrăjit de mai multe iubiri la prima vedere ce îţi cuceresc nările şi îţi povestesc de o lume aparte … Nimeni şi nimic nu poate prevesti în lumea aromelor olfactive o schimbare bruscă într-o zi, apariţia unei încântări care e cu totul surprinzătoare, mult peste toate ce le-am simţit până atunci. Nimeni nu poate spune că s-a încheiat clasificarea mirosurilor, căci poate mâine va fi găsită o  categorie nouă, o nişă nouă, aşa cum a fost al cincilea gust, sa fie să zicem a şaselea miros.
Nu o să putem vorbi despre toate, cu siguranţă şi nici despre tot. Întoteauna mai e ceva de spus, ceva încă nesurprins.
O să ne rezumăm la a încerca o mică dezbatere pe tema gamei de arome, cu aplicaţie practică pe aromele propuse de FM şi la o explicare a câtorva termeni întâlniţi în lumea parfumeriei.

Există trei note, trei stadii prin care trec majoritatea parfumurilor de la aplicare până la dispariţia completă a mirosului – note înalte (de cap), note medii (de inimă) şi note joase (de suflet).
Ingredientele care alcătuiesc aceste trei note sunt rareori intuite în totalitate de specialişti, care nu vor cădea niciodată de acord în unanimitate a unei formule complete, nediscutabile. În principiu, se va discuta despre ingredientele principale, cele care pulsează, domină marea masă a aromei percepute.
Nici un parfum nu miroase pe hârtie (tester) la fel ca şi pe piele, şi pentru o testare atentă a sa e nevoie de multă rabdare şi de limitare în a încerca doar câteva arome, pentru ca mirosurile să nu se combine.E nevoie uneori de a aştepta chiar până ziua următoare pentru a vedea cum evolueză aroma şi este bine să o miroase şi altcineva neutru, deoarece nasul dumneavoastră se poate obişnui cu aroma în aşa fel încât să îi fie reduse simţurile. De obicei este binevenită aroma unei cafele, care absoarbe mirosurile anterioare, şi se poate trece la mirosit o altă aromă. Nu încercaţi niciodată mai mult de trei pafumuri unul după celălalt, altfel nasul dumneavoastră va ajunge să încurce mesajele.
Niciodată nu pulverizaţi pe haine, ci direct pe piele, pentru a avea un contact direct cu ph-ul şi chimismul dumneavoastră şi a obţine o evoluţie a mirosului exact cum va fi pe pielea dumneavoastră. După pulverizare nu frecaţi locul, pentru că veţi distruge altfel textura sa. Nu încercaţi să adulmecaţi aroma în primele zece secunde de la pulverizare, pentru a lăsa să se evapore izul alcoolic, după care vor urma notele înalte. Pe urmă, adulmecaţi, aşteptaţi iarăşi zece secunde, pentru ca parfumul să-şi dezăluie miezul de arome, abia dupa aceasta aspiraţi profund, pentru a percepe mesajul şi mai profund. Dacă doriţi să vă convingeţi, repetaţi încă odată procedeul.
Gama de parfumuri se poate clasifica nu numai dupa grupa şi varietatea de arome, ci şi după timpul zilei când este recomandat a fi folosit (de zi, de seară, nocturne), anotimp (de primăvară, de vară, de iarnă), de ţinută sau eveniment (sport, casual, sobru, parfumuri pentru mirese), segmentul de vârstă căruia i se adresează, de starea de spirit a persoanei care îl poartă.
Este indicat să aveţi întotdeauna o colecţie din care să puteţi alege, nu vă blocaţi într-un singur clişeu care va deveni plictisitor.
Pentru ca un parfum să îi impresioneze pe cei din jur, prima dată trebuie să te impresioneze pe tine, să existe o afinitate, o potrivire între tine şi el. NU cumpăraţi ceva doar pentru că place celor apropiaţi. Atâta timp cât nu veţi putea fi dumneavoastră inşivă, e mai bine să renunţaţi. Un parfum care miroase minunat pe altcineva nu va mirosi la fel pe altă persoană.
Pentru o reuşită deplină, încercaţi să instauraţi un echilibru între a fi generos cu aroma, pentru a fi remarcat cu plăcere, însă nu excesiv, pentru a nu copleşi pe toată lumea cu el.
În funcţie de concentraţie, în gama parfumurilor FM veţi găsi următoarele categorii de arome: extract de parfum/parfum (cu o concentraţie de minim 20%), apă de parfum (16-20%), apă de toaletă (cca 14%). Mai există şi arome mult mai diluate – eau fraiche (cu o concentraţie de 2-5%). Apa de colonie nu face în principiu obiectul unei diluări a esenţei parfumului, ci este o combinaţe a unei ape aromate a cărei formulă clasică a fost inventată în oraşul Koln (Colonia, Cologne) în secolul al XVIII-lea, cu o formulă bazată pe uleiuri de citrice (bergamotă şi neroli), uneori incluzând levănţică şi rozmarin, amestec răcoritor al cărui prototip este No.4711.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu